مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-10سياسي

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با محوریت تبیین توانمندی های راهبردی نظام


رییس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به اینکه با تکیه بر توان داخلی به شرایط فعلی در حوزه نظامی و دفاعی دست پیدا کردیم، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت با محوریت تبیین توانمندی های راهبردی نظام برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به اینکه با تکیه بر توان داخلی به شرایط فعلی در حوزه نظامی و دفاعی دست پیدا کردیم، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت با محوریت تبیین توانمندی های راهبردی نظام برگزار می شود.

امروز، 19 آذرماه جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان گیلان از نمایشگاه هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران بازدید کردند.

یک گروه 120 نفره از خبرنگاران استان گیلان با همراهی مسئول سازمان بسیج رسانه این استان روز یکشنبه از نمایشگاه دائمی توانمندی های راهبردی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت عنوان پارک ملی هوافضا بازدید و از نزدیک با آخرین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در پنج حوزه موشکی، پهبادی، عملیات هوایی، پدافند و فضایی آشنا شدند.

تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه هوا و فضا از مهم ترین اهداف این بازدید بود.

در این نمایشگاه انواع موشک های بالستیک همچون فجر(1 و 2)، زلزال(1 و 2 و 3)، آرش(1 و 2 و 3 و 4)، فلق(1 و 2)، ظفر، صاعقه، شفق، عقاب، مرصاد، موشک های خانواده شهاب، ستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با محوریت تبیین توانمندی های راهبردی نظام

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با محوریت تبیین توانمندی های راهبردی نظام